.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روابط عمومی شهرداری بابل اعلام کرد:
تکذیب خبر بازداشت شهردار بابل

شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شهرداری بابل، بازداشت شهردار بابل را کذب محض اعلام کرد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری بابل، حبیب حیدرنیا اظهار کرد: حکم بازداشت شهردار بابل که از سوی مسئول میراث فرهنگی بابل مطرح شده کذب است.

وی درباره خبر اعلام شده از‌ سوی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابل مبنی بر دستور بازداشت شهردار بابل صادر شد صدور حکم بازداشت شهردار بابل را به شدت تکذیب کرد.

وی افزود: حمام میرزا یوسف دارای مالک حقیقی به نام خانم صدیقه گرجی بوده ولی سال ها بصورت متروکه رها و متاسفانه به محل مساعدی جهت تجمع اراذل و اوباش، معتادین و حیوانات موذی تبدیل شده بود.

حیدرنیا تصریح کرد: بنا به درخواست اهالی و شخص مالک به تاریخ 27 فروردین 90 و به شماره ثبت 1938 شهرداری بابل مبنی بر رسیدگی به وضعیت این مکان و تبدیل احسن کردن کاربری آن به عنوان پارکینگ عمومی، موضوع در نامه ای 29 آذر 90 به شورای اسلامی شهر بابل منعکس و طی بند 3 صورتجلسه شماره 2373 مورخ 30 آبان 90 آن شورا به تصویب رسید.

وی گفت: شهرداری بابل با استناد بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها که رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر عمومی و کوچه ها و اماکن عمومی و دالان های عمومی و خصوصی در زمره وظایف ذاتی شهرداری ها می باشد و همچنین با عنایت به درخواست اهالی و کسبه منطقه و شخص مالک و با حضور آنان اقدام به جمع آوری دیوار موصوف کرده و پس از پاکسازی محل،  رفع خطر شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری بابل بیان کرد:‌هیچ گونه تابلو یا اماره دیگر منصوبه در محل حمام میرزا یوسف دال بر تاریخی بودن آن اثر وجود نداشته است.

وی گفت: خبر دستور بازداشت شهردار بابل کاملا کذب بوده و فرهاد عسکری توضیحات و مستندات قانونی را به شعبه 107 دادگاه جزایی شهرستان ساری تقدیم و از همه اتهامات مطروحه تبرئه شده اند و ضمنا هیچگونه حکم بازداشتی برای شخص شهردار بابل صادر نشده است.

حیدرنیا افزود: موضوع نشر اکاذیب مطروحه در سایت های خبری از طریق واحدهای حقوقی و روابط عمومی شهرداری بابل در حال پیگیری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.